Za privatne kupce:
\r\n\r\n Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je\r\n proizvod koji ste dobili neispravan molimo Vas da nas kontaktirate i slijedite\r\n navedene korake:\r\n
\r\n\r\n Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim\r\n korisničkim imenom i opisom reklamacije putem e-mail adrese webshop@eurosan.ba ili telefonski na 080 080 080.\r\n
\r\n\r\n Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa\r\n reklamacije, informaciju o tome može li se proizvod zamijeniti za novi i može li se\r\n za proizvod vratiti novac. \r\n
\r\n\r\n U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može\r\n vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja\r\n reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Vaša obaveza je\r\n da proizvod zapakujete i spremite za preuzimanje brze pošte u originalnoj\r\n ambalaži sa svim dodacima i dokumentacijom koju ste dobili uz proizvod. Kad proizvod\r\n stigne na skladište, nakon što bude pregledan, šaljemo Vam\r\n obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi\r\n proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom\r\n nas kontaktirajte telefonski na 080 080 080 ili e-mailom na webshop@eurosan.ba\r\n
\r\n\r\n Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču\r\n skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati u\r\n Eurosan. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku\r\n preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom\r\n ambalažom.\r\n
\r\n\r\n U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom\r\n proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac\r\n unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni\r\n proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je\r\n proizvod bio originalno isporučen.\r\n
\r\nZa poslovne kupce:
\r\n\r\n Poslovni kupci popunjavaju obrazac zvani 'Reklamacije' pomoću kojeg šalju\r\n reklamacije poduzeću Eurosan d.o.o. Na eurosan.ba web shopu u odjeljku 'Moj profil'\r\n se nalazi obrazac koji popunjavate na način da upišete kontakt osobu, naziv i\r\n šifru proizvoda, brend, serijski broj, upišete opis, priložite sliku,\r\n te napišete broj računa. Na kraju kliknete pošalji, a na istom mjestu\r\n možete pratiti stanje vaše reklamacije, da li je na čekanju ili\r\n završena. Na isti način možete poslati zahtjev ukoliko trebate servisirati\r\n mašinu koja ne radi. U tom slučaju je veoma bitno poslati slike kako bi\r\n Eurosan serviseri mogli točno znati o čemu se radi.\r\n
\r\n\r\n Za sve dodatne informacije možete kontaktirati svog prodajnog predstavnika, pozvati\r\n nas na\r\n 080 080 080 ili poslati e-mail na\r\n webshop@eurosan.ba.\r\n
\r\n